TALDE LANAK ONLINE
Gaur egun, hezkuntza eta lan esparruetan, talde lana sustatzea oso garrantzitsua bilakatu da. Kasu gehienetan, talde lana presentziala burutzea erraza da baina zer gertatzen da hau ez denean posible?
Bizitzen ari garen egoera dela eta, talde lanak online formatura eraman ditugu, beraz, post honen bitartez tresna digital ezberdinak aurkeztuko dizkizuegu.
Talde lana burutzen dugunean, persona bakoitzaren ideiak eta proposamenak kontuan hartzea oso garrantzitsua da, hori dela eta, batzar birtualak egin ahal ditugu. Horretarako, programa hauek erabili ditzakegu:
Skype: Programa honi esker bideo-deiak egin ahal ditugu mugikor zenbaki batetik beste mugikor zenbaki batera, horretaz gain Skypeko erabiltzaileen artean ere, bideo-deiak egin ahal ditugu. Gainera, Skypeko txat-a erabili dezakegu zeozer idatzi behar badugu.
Gtalk: Programa honek ere, bideo deiak egiteko aukera ematen digu. Ezaugarriak Skype-ren antzekoak dira. Programa honetan ere, azkenengo elkarrizketen historia gordeta gelditzen da. Hau oso erabilgarria izan daiteke batzarraren aktak jaso ahal izateko.
Google hangout: Google-k eskaintzen duen zerbitzua da eta talde lanak burutzeko, ikasteko, kontsultak egiteko edo tutoriak egiteko erabili daiteke. Gainera, horretaz gain, programa honek ematen duen beste zerbitzu bat hizlariaren pantaila da. Hitz egiterakoan hizlariaren pantaila handitu egiten da, holan, elkarrizketaren haria hobeto mantentzen da.
Talde lanean ere, informazioa taldearen artean elkarbanatzen da, horretarako, hemen on-line biltegiratze tresna batzuk proposatuko dizkizuegu.
Dropbox: Dohainiko zerbitzua eta 2 GB-ko memoria eskaintzen digu informazioa biltegiratzeko. Gero gure taldearekin konpartitu ditzakegu.
Google Drive: Programa honekin ere, hodeian informazioa konpartitu dezakegu.
Beste teknika eraginkorra dokumentuen edizioa da, honi esker, taldekideekin nahi ditugun dokumentuak molda ditzakegu eta gainera aldi berean. Horretarako, erraminta hauek erabili ahal ditugu.
Google Docs: Tresna honi hauei esker, dokumentuak sortu edo eralda ditzakegu, hala nola, idazkiak, kalkulu-orriak edo aurkezpenak. Tresna honekin beste taldekideek aukera daukate dokumentuak eraldatzeko. Honek talde lana asko errazten du.
Evernote: Evernote koaderno birtual bat da eta honi esker, web orrialdeetako testuak kopiatu edo apunteak hartzeko abagunea da. Gainera, ordenagailu edo mugikorraren bidez erabil daiteke.
TRABAJO ONLINE EN GRUPO
Hoy en día se ha vuelto muy importante el trabajo en equipo en los sectores de la educación y trabajo. En la mayoría de los casos, realizar el trabajo en grupo presencial es fácil, pero ¿qué pasa cuando esto no es posible?
Por la situación que estamos viviendo, el trabajo en grupo lo hemos transportado a formatos online, por eso, a través de este post, os presentamos diferentes herramientas para trabajar en grupo de manera online.
Al trabajar en grupo es importante tener en cuenta las ideas y propuestas de nuestros compañeros, para ello, podemos utilizar las reuniones virtuales. Estos son los programas que podemos utilizar:
Skype: Gracias a este programa podemos realizar videollamadas entre diferentes números de móvil o también entre los usuarios de Skype. además, Skype contiene un chat para escribir lo que necesitemos.
Gtalk: Este programa, igualmente, nos da la oportunidad de hacer videollamadas. Las características son parecidas a las de Skype. En este programa se guarda el historial de la última conversación, lo que nos ayuda a crear un acta de la reunión.
Google hangout: Es un servicio que ofrece Google para realizar trabajos en grupo, estudiar, hacer consultas o para realizar tutorías. Además de eso, también nos ofrece la pantalla del hablante que consiste en agrandar la pantalla de la persona que está hablando. Gracias a esto es más fácil seguir el hilo de la conversación.
Al realizar trabajo en grupo también es muy normal compartir información, para ello, aquí os presentamos unas herramientas para poder almacenar documentos online.
Dropbox: Ofrece un servicio gratuito de 2GB de memoria para almacenar información. Luego esa información la podemos compartir con nuestro grupo.
Google Drive: Con este programa también podemos compartir información en la nube.
Otra técnica muy eficaz es la edición de documentos online, gracias a esto, podemos editar cualquier documento todos juntos y al mismo tiempo. Para ello, podemos utilizar las siguientes herramientas:
Google Docs: Es una herramienta ofimática que nos permite crear y modificar documentos, como, por ejemplo, textos, hojas de cálculo o presentaciones. Con esta herramienta podemos dar pie a que nuestros compañeros también modifiquen los documentos facilitando así el trabajo en equipo.
Evernote: Es un cuaderno virtual en el que podemos copiar textos de diferentes páginas web y podemos realizar apuntes. También, podemos utilizarlo en el ordenador o en el móvil.
Comentarios
Publicar un comentario